dinsdag 21 januari 2014

Vlogger (Dutch)

Hallo Lieverds,
 
Dit keer spreek ik even in het Nederlands omdat het gaat om een Nederlandse blog.
Ik heb besloten een vlogger (blogger- video- v- vlogger) te worden. Een vlogger mocht je het niet weten is iemand dieover van alles en nog wat vlogt op YouTube. Bijvoorbeeld: Over dingen die de wereld bezig houden, iets wat hij/zij heeft mee gemaakt, over iets wat hij/zij leuk vindt en natuurlijk nog veel meer. Aangezien dit best een grote stap is vraag ik om support van jullie. Dat kan je doen door mijn vlog's te liken (een groen duimpje geven) of mij te volgen (abonneren).
 
Ik zal over van alles en nog wat praten.
Over serieuze dingen.
Maar natuurlijk ook over hele leuke dingen, alledaagse dingen, spontane dingen etc,
ik zou zeggen hou me pagina in de gaten :)

Mijn eerste vlog zal ik waarschijnlijk aanstaande donderdag 23-01-2014 maken.
Deze zal in het thema staan van mij (hoe toepasselijk).
Aangezien ik een nog onbekende YouTuber ben leek het mij leuk om mezelf te introduceren.
Hoe?
Dat zie je in me nieuwe vlog die waarschijnlijk aankomende vrijdag of zaterdag online staat :)
Wil je je alvast abonneren?
Dat kan!

http://www.youtube.com/user/JasmijnDawnAngevare

Ook zal ik me gaan richten op kleine speelfilmpjes die met bekende games, films of series te maken zullen hebben. Bijvoorbeeld; Harry Potter, Alice in Wonderland, Skyrim etc.

Dus ben jij benieuwd en kan je niet wachten om te zien wie ik ben
hou dan goed mijn YouTube/blog account in de gaten.

xx
Alice.
 
 


1 opmerking: